Klantenservice

Heb je een vraag over je bestelling, een boek of iets anders? We helpen je graag!

Veelgestelde vragen

Bestellen en bezorgen

Wanneer wordt mijn boek bestelling verzonden?

De boeken van Gomlin en Gizmo worden geleverd binnen 4 tot 8 werkdagen. Direct na je bestelling op de website zetten wij de order door naar de drukkerij. De drukkerij heeft een aantal dagen nodig om een bestelling te verwerken. 

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Via een e-mail wordt je op de hoogte gesteld zodra je bestelling is verzonden door de drukkerij. De drukkerij heeft ongeveer 4 tot 8 dagen nodig om een bestelling te verwerken. Het kan daardoor een aantal dagen duren voordat je de e-mail met de tracking code van je bestelling ontvangt.

Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?

Voor het verzenden van een bestelling binnen Nederland rekenen we een vast tarief van €3,99 per bestelling. Of je nu een boek of meerdere boeken bestelt, we rekenen altijd dit vaste tarief per bestelling. 

De verzendkosten worden automatisch toegevoegd tijdens het afrekenen.

✔ Verzending via betrouwbare bezorgdiensten
✔ Je ontvangt een track & trace zodra je bestelling onderweg is

Bij digitale producten (zoals het Onbeperkt Online Leesplezier pakket) worden uiteraard geen verzendkosten gerekend.

Betalen

Welke betaalmethoden accepteren jullie?

Je kunt veilig betalen met iDEAL, creditcard en PayPal. De betalingen worden verwerkt via Mollie of PayPal.

Op je betaalafschrift zie je als begunstigde de naam Labradorlover Producties. Labradorlover Producties is verantwoordelijk voor de uitgifte van deze website en de boeken over Gomlin en Gizmo.

Retourneren van boeken

Kan ik een boek bestelling annuleren?

Ben je niet tevreden met je aankoop op www.gomlinengizmo.nl van een fysiek boek? Je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heb je nogmaals 14 dagen om het boek retour te sturen. Je krijgt dan het volledige aankoopbedrag inclusief de standaard verzendkosten terug. De kosten voor het retour sturen van het boek zijn voor eigen rekening.

Wat zijn de voorwaarden voor retourneren?

  • Het boek moet in ongebruikte, onbeschadigde staat verkeren.

  • Retourzendingen dienen goed verpakt te zijn om transportschade te voorkomen.

  • Voeg bij je retourzending een kopie van de factuur of bestelbevestiging toe.

Hoe retourneer ik een boek?

Neem binnen 14 dagen na ontvangst contact met ons op via het contactformulier. We geven je dan verdere instructies en het retouradres.

Wat als ik per ongeluk een verkeerde bestelling heb geplaatst?

Heb je per ongeluk het verkeerde boek besteld? Neem dan zo snel mogelijk (maar uiterlijk binnen 7 dagen na de besteldatum) contact met ons op. Als het boek nog niet is verwerkt door de drukkerij, kunnen we mogelijk de bestelling kosteloos aanpassen naar het juiste boek.

Hoe verloopt een terugbetaling?

Zodra we het geretourneerde boek hebben ontvangen en gecontroleerd en het voldoet aan de voorwaarden van retourneren, storten we het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug via de oorspronkelijke betaalmethode.

Beschadigd of verkeerd geleverd boek ontvangen?

Is je boek beschadigd aangekomen of heb je per ongeluk een verkeerd exemplaar ontvangen? Neem dan binnen 7 dagen na ontvangst contact met ons op. We zorgen voor een passende oplossing, zoals een vervangend exemplaar of terugbetaling.

Retourbeleid Onbeperkt Online Leesplezier pakket

Hoe verloopt een bestelling van het Onbeperkt Online Leesplezier pakket?

Met het "Onbeperkt online leesplezier voor alle boeken" pakket krijg je na betaling zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen 24 uur na aankoop toegang tot onze digitale bibliotheek. Toegang wordt verleend middels een email die wij verzenden naar het emailadres dat is ingevuld in de bestelling met in de email een link (URL) naar je persoonlijke toegangspagina inclusief het bijbehorende wachtwoord.

Heb ik recht op annulering of terugbetaling van dit pakket?

Voor het Onbeperkt Online Leesplezier pakket gelden de volgende retourvoorwaarden: 

Geen recht op annulering of terugbetaling

  • Zodra het pakket is geactiveerd en dat is vanaf het moment dat de persoonlijke toegangspagina en wachtwoord naar het e-mailades in de bestelling toe is toegezonden per email, kan het pakket niet meer geannuleerd of gerestitueerd worden, omdat de dienst direct beschikbaar wordt gesteld.
  • Dit is in lijn met de Europese regelgeving voor digitale diensten en abonnementen die direct geleverd worden.

Zijn er uitzonderingen op dit retourbeleid?

Uitzonderingen: technische problemen

  • Als je na aankoop geen toegang krijgt tot onze digitale bibliotheek vanwege een technisch probleem, neem dan binnen 7 dagen contact met ons op via het contactformulier.
  • We zullen uiteraard proberen het probleem op te lossen. Als dat niet lukt, dan zal een uitzondering worden gemaakt op het retourbeleid en zullen we kijken naar een passende oplossing.

Wordt het pakket stilzwijgend verlengd?

Nee, het pakket van 1 of 2 maanden loopt automatisch af en wordt niet stilzwijgend verlengd. Er zijn geen verdere acties nodig om een opzegging te regelen.

Geen antwoord gevonden op je vraag?

Dat kan natuurlijk. Gebruik dan de chatfunctie rechtsonder op deze website en stel je vraag direct aan één van onze medewerkers. Ons team staat elke werkdag voor je klaar tussen 09:00 en 22:30 uur.

Je kunt ook ons contactformulier invullen – we doen ons best om binnen 24 uur te reageren.


Alvast een dikke Waf van team Gomlin en Gizmo.

Labradorlover Producties

De boeken van Gomlin en Gizmo en de websites www.gomlinengizmo.nl en www.gomlinandgizmo.com worden uitgegeven door Labradorlover Producties te Nederland.

KVK-nr 96393912

BTW-nummer NL005207731B21
Gevestigd in Noordoostpolder, Nederland